Min tur nu då:D

Ja nu tänkte jag att det kanske var in tur och skriva eftersom Josefin och Hanna redan gjort det.
Jag började rida på samma shettisridskola som Josefin när jag var 4, dock visste vi inte att vi gått där båda två förrän i höstas. Sen började jag rida på Dalby RF vilket jag inte skulle gjort hehe;). Men när vi kom på att jag inte lärde mig nåt där började jag på Humlamaden:). Där lärde jag mig mycket och det är en tjej därifrån som jag rider för nu. Men efter ett tag blev det för långt att köra och då började jag på det nystartade Gödelövsgården. Där hade jag jättekul, men efter 3-4 terminer stängde de tyvärr. Då började jag rida in shetlandsponnyn Ofelia, och henne red jag mycket. Men det dröjde inte länge innan jag var för stor för henne, och då blev jag skötare på gotlandsrusset Julle. Honom red jag också in och sen tävlade mycket med! Det gick jättebra för oss och vi hade nåt speciellt! Men sen flyttade han. Då tog jag hem den foderhästen jag har nu, Fredriksbergs Dizney:D! Han är jättesnäll men lite hingstig, men är det så konstigt?! Men i alla fall är det tänkt att jag ska lära mig mycket av honom, och det kommer jag att göra!

Ofelia och jag i skogen.

Ofelia och jag på en mysig skogspromenad:)

Julle och jag på kvalitetsbedömningen!
Finaste Julle som jag älskar! Och som dessutom också står på Ledholmen nu:) (Elin rider honom tills ägaren Carina ska börja köra honom eftersom Tyke är opererad)

Dizney när han kom.
Fina Dizney som jag har nu!
-------
Känner att detta blev ett väldigt långt inlägg med alla bilderna haha! Kram!
lovisa lägg detta som din signatur i alla dina inlägg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0