Ledholmen idag

Idag red jag och Hanna ut. Det var skoj och hästarna skötte sig fint! Dessutom är Dizney klippt nu, tänkte lägga in en bild på hur det blev:)
Jag har kommit på att på Ledholmen är det Josefin säger mest "I love you Gilbert", det Elin säger mest är "Ja, ooh....", det Hanna säger mest är " Du e så sööt!" och det jag säger mest är "Förlåt att jag är sen!"! Hahaha detta stämmer faktiskt ganska bra, även om man frågar mina kära vänner!

Dizney före klippningen                                                                              
Dizney före klippningen:) Om ni undrar så har Hanna ritat där hon ska klippa:)
 Efter klippningen
Dizney efter klippningen! Visst blev fint?!
                                                         
lovisa lägg detta som din signatur i alla dina inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0