Inget tårtkalas:(

Ja idag så var det då tänkt att jag skulle bjuda på tårta i stallet eftersom jag trillade av Julle två gånger i fredags. Att tillägga så red jag barbacka, första gången var det kul, andra ville jag strypa taxarna som skrämt Julle haha! 
Men nu till saken och det var det att jag har blivit sjuk under natten (troligtvis för mycket godis haha) och riskerar att missa Göteborg Horse Show, och det vill jag absolut inte! Så istället ligger jag här i soffan med datan i knäet och mamma ska rida Dizney. Tråkigt, men jag vill så gärna åka med till Göteborg! Och dessutom är det tänkt att mamma också ska rida Dizney, så det var väl hennes tur idag då:).


LOVISAS TILL NYA

Kommentarer
Postat av: pernilla

okej kul :)

2010-02-25 @ 09:30:29
URL: http://foxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0