GÖTEBORG HORSE SHOW:D:D

Ja nu inatt kom ju jag och Elin hem från Göteborg. Tänkte därför skriva lite om hur det var. Först i bilen på vägen upp var det kul haha;). Sen när vi kom fram körde Calle, Carina och mamma till hotellet, men de släppte av oss på Svenska Mässan. Där gick jag och Elin runt och tittade på olika schabrak och andra saker. Sen såg vi något som var fint. Exakt samtidigt sa vi:"Åh vad nice"!!!!

Haha det var helt läskigt, sen sa vi att det var läskigt samtidigt också haha!

Jag shoppade lite och vi kollade på tävlingarna. Det var skoj skoj!(Jag skriver mer om vad jag köpt i ett annat inlägg!) Och det måste skrivas! VI SÅG JACOB I PONNYAKUTEN!!!! Jag och Elin kollade på varandra, sen Elin bara sprang ikapp honom och bara: "Det e du i Ponnyakuten va?!" Sen skulle vi ha autograf och bild också:D! Sen var vi helt uppskruvade i en halvtimme hehe! Sent på kvällen gick vi till hotellet, vi funderade på att låna Carinas dator för att blogga lite men orkade inte. Vi satt och skrev tävlingsbidrag halva natten istället haha.

På morgonen åt vi frukost på hotellet i pjamas. Det är så det ska göras! Sen drog vi till Scandinavium, Elin köpte en hjälm och vi kollade på tävlingarna. Jag shoppade lite idag med men inte lika mycket;). Sen var det GP ponnyn, det var kul med alla ponnyerna, och lite mer lagom höjd (föregående dag var det typ höjdhoppning, Michael Whitaker hoppade 1.90!!!). Sen gick vi lite på mässan med Hanna & Josefin, innan vi kollade sista hoppningen där en saudiarabisk ryttare vann:). Det kommer bilder från tävlingarna! Efter det kollade vi några dressyrekipage innan jag, mamma, Elin, Carina och Calle gick lite på mässan. Sen var det tillslut dags att åka hem, och efter en stund somnade vi. Elin med huvudet på min axel, och jag med mitt huvud på hennes huvud.


LOVISAS TILL NYA


Kommentarer
Postat av: Mina

Superfin blogg, älskar headern :D

2010-02-28 @ 12:32:36
URL: http://femgangare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0