först ut

Hanna heter jag och har sedan år 2006 tävlat aktivt i ponnytrav. Under mina snart tre år här på Ledholmen har jag hunnit med att ha lika många hästar. Den första var utan tvekan världens goaste lilla shetlands hingst Dalsgårds Indigo som inte riktigt passade som tävlingshäst men var en riktigt bra läromästare trots sin unga ålder. När sommaren kom så tog vi hem ett gotlandsruss sto istället som hade gått som avelssto en längre tid. Ripadals Frimma är den som jag hittils har haft störst framgångar med och hon hade ett fantastiskt löphuvud. Tråkigt nog blev hon allvarligt skadad i ett bakben våren därpå så hon blev skickad på betäckning. Strax där efter fick jag hem valacken Skottlight som jag ska fortsätta att tävla och träna över sommaren.


skottlight på jägers


Brukar även agera hästskötare och fotograf åt det övriga teamet! Går nu sista terminen i nian så vad som händer till hösten gällande skola och hästar återstår att se!

hanna lägg detta som din signatur i alla dina inlägg!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du får se till att uppdatera denna bloggen bättre än den på Gabeljung;)!! <33

2010-02-21 @ 17:49:53
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, ska försöka! ;) <3

2010-02-21 @ 23:19:39
Postat av: Evelina

Nice:D ! De har ju gått fett bra hittills;)!

2010-02-22 @ 21:05:58
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0