Exklusiv Schabrak

Vi har lyckats hålla igång bloggen en ett helt dygn nu, det är nästan värt medalj haha.

På lördag är det som dom andra skrivt Göteborg horse show för vår del! Jag tänkte köpa ett nytt tävlingschabrak då och funderar mycket på ett från exklusiv horse wear. Dom har många olika modeller och fäger, man kan också få sitt schbrak broderat så jag tänkte brodera mitt namn också. Kolla deras hemsida: www.exklusiv.se, dom har massor av andra saker som ländtäcken och annat.

josefins inlägg  josefins inläggjosefins inlägg

Detta är mina 3 favoriter, det vita är väldigt fint men kan bli lite tråkigt med vitt om man har vita ridbyxor och tröja.. Det gula är gillar jag skarpt eftersom gult är min favoritfärg, men kanske lite för mycket utstickande ibland? Det blåa är också riktigt fint, passar till det mesta också, men jag hade liknande färger på mitt förra tävlingschbrak så vet inte riktigt..

Men något av dom blir det nog, måste bara komma över min beslutsångest haha.
                                                                              josefin lägg detta som din signatur i alla dina inlägg!


Kommentarer
Postat av: amanda

köp deras gröna ! De har jag riktigt snyggt xd

2010-02-24 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0