Elinpoweeeeeeeeeer

Först o främst tycker jag att resten av teamet har varit jätteduktiga med uppdateringen av bloggen medan jag har varit i London.
Men ja, då är det väl min tur att skriva om min hästhistoria. Den började då på Solrosgården. Jag va väl runt 5 år gammal då. När vi sedan flytta från Oxie till Genarp blev det byte till Dalby RF, där jag faktiskt red i samma grupp som Lovisa ett tag.
Efter ett tag startade Gödelövsgården så började rida där istället. Jag red där enda tills dess att dom tillslut lade ner verksamheten.
Då började jag istället rida ett fullblod vid namn Sir Väs ute i Lyngby. Tyvärr behövde han avlivas i höstas pga sjukdom.
Under samma höst började jag även rida russet Bjäraryds Tyke. Vi tränade mycket under hösten och vintern och utvecklades mycket båda två. Senare under vintern hittade dom en benskada så han blev opererad så numera står han och vilar upp sig på Gabeljung så nu rider jag Bjäraryds JuliusLedholmen istället.
hhipå uik
Tyke och Jag, 15 november                Sören och Jag, 24 maj

elin signatur

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag glömde skriva att vi red i samma grupp! OOOPS!!

2010-02-24 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0