Veckan:)

I måndags red jag och Elin ut igen. Vi red först en liiten runda på Risen, sen red vi bort mot Skoggårdsbacken. Där på andra sidan vägen hittade vi några däck och någon bom, så vi satte upp hinder och hoppade lite:). Det gick bra! Sen red vi en lång runda som slutade vid Vattenmöllan, på något ställe fick vi rida genom Höje Å. Det var inga problem, när Julle väl var i vattnet;). Någon gång var vi mitt ute i skogen med bara en pytteliten stig, men vi hittade på en massa grejjor som fick oss att låta som världens optimister! Och det gick ju bra och var skoj, så varför inte:P?
I tisdags red jag inte, jag smorde bara sadeln. Och tvättade sadelgjord och stigbyglar och också:). Känner mig faktiskt duktig!
Igår hade jag dressyrträning på Humlamaden:). Vi trände lite öppnor:). I början var Dizney lite seg, men mot sluet gick allt jättefint:D! Var riktigt nöjd med honom (och mig själv hehe), han är mycket mjukare och så nu när han blivit riden och tränad lite.
På söndag händer en spännande sak för mig, men det får ni se då:)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0