Hey!

Har hänt ganska mycket ju sen senast kan man väl säga! Träningen har börjat komma igång på riktigt och även trav och hopptävlingar. Kommer även hända lite förändringar inom snar framtid på Ledholmen (fortsätt följa så får ni veta vad..) som säkert kommer bli jättebra. Och alla fölen har börjat födas och komma hit, den yngsta fölisen kom i torsdes men missa fölningen tyvärr. Man kan säga att dom verkligen är söta som socker!
Under senaste tiden har jag och Julle tränat lite på att få honom lite mjukare i sidorna och kunna ställa sig ordentligt i båda varven och göra ordentliga skänkelvikningar. Går bra ibland, beror mycket på vilket humör han är på och hur samarbetsvillig han kan tänka sig att va haha. Josse har också haft en hopplektion för oss i paddocken som gick jättebra faktiskt. Ändrade lite på min sits i galoppen så det blev lättare för både mig och Julle.
Under påsklovet var ju jag och Hanna ensamma i stallet med alla ponnyer, hade väldigt kul och hittade på mycket olika. Var nog i stallet mellan 5-7/8 timmar varje dag. Lite smakprov:
Byggde en egen terrängbana på travbanan och hoppade både Julle och Skottis där.


En dag fota vi både Julle o Skottis sen lekte vi med dom i paddocken och hoppade lite barbacka.

Nu när vi startat om får ni kommentera mer och skriva vad ni vill att vi ska skriva om!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0