Tillbaka

Roligt att bloggen är uppe igen nu:)! Alla fölisarna är så söta, upptäckte idag att där kommit ännu ett! Som Elin skrev så föddes det första på Ledholmen i torsdags, jag missade däremot inte fölningen! Ett litet sto blev det, väldigt gulligt!
Ridningen fortsätter som vanligt med undantag från att jag börjat hoppträna också:). Hopptränar i Flyinge, i samma grupp som Josefin och Gilbert:)! Har också varit på fler dressyrträningar som gått väldigt bra!
I fredags var jag och Dizney ute i skogen och grillade korv med en annan kompis till mig, som har sin häst på Lyngby Gård:). Det var supermysigt!
I eftermiddag blir det uteritt med Elin, så se upp i skogarna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0